Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

vrijdag 22 april 2016

De randjes en Wia Buze


Wat was het afgelopen dagen heerlijk weer..echt genieten,
mijn randjeslap van 2016 is ook weer een stukje gegroeid.


Afgelopen zaterdag ben ik naar de fanclub avond van Wia Buze 
geweest..... Wia is een zangeres uit de provincie Groningen die 
het meest in het Gronings dialect zingt.....maar zingt ook wel 
nederlandse en engelse nummers..heb genoten..was weer Top!


Heb ook meteen haar nieuwst CD gekocht die net uitgekomen
is..staan mooie liedjes op..Fijn weekend allemaal toegewenst!

5 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende lap ben je weer aan het borduren,
    dat wordt echt een kunststukje als het klaar is.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Peet,
    Je lap wordt weer mooi meid! En wat fijn dat je het gezellig hebt gehad bij het optreden van Wia!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie randjes! Het weer is nu behoorlijk omgeslagen, brrrrrr. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen