Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

zaterdag 30 april 2016

Hobbydots..en een zonneaanbidder


Weer eens met hobbydots bezig geweest.....ik had op de markt een
pakketje gekocht van Dots and Do..waar alles in zit voor 3 kaarten.


Deze kaart gemaakt..wel priegelen hoor om de stickers op
het patroon te krijgen........ en om ze niet te beschadigen!


Poes Floortje is blij dat het zonnetje weer
schijnt en zit al weer lekker te genieten, ik
wens jullie allemaal een Fijn Weekend toe!!

6 opmerkingen:

  1. Hoi Peet,
    Wat ene leuke kaart heb je weer gemaakt meid, en die Floortje heeft het wel naar haar zin zo te zien :-)
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, blijft leuk om een pakketje te maken.'
    wat zit de poes heerlijk te genieten ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk he? en wat hebben we lang op wat zon moeten wachten.Gelukkig vermaak jij je wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart! Heerlijk kunnen poezen altijd van de zon genieten he, de onze ligt er ook graag in.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart. Lijkt mij ook leuk zo', pakketje, maar inderdaad een gepriegel om de stickers heel op het kaartje te krijgen. Ik heb nog nooit gewerkt met hobbydots, maar heb al moeite met een sticker gefeliciteerd­čś«. O, katten weten altijd goed de zon te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dotten blijft leuk om te doen en het resultaat is altijd supermooi vind ik.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen