Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

woensdag 13 april 2016

Lenteboden..


 Bedankt voor jullie beterschaps wensen..ben gelukkig weer flink
opgeknapt en de zin om te freubelen was gelukkig ook weer terug,
Heb het borduurtje tot een ornamentje (kussentje) omgetoverd!!


Voor de achterkant had ik nog een vrolijk roze stofje liggen,
dus dit paste precies bij het oramentje om het mee af te maken.


Als de zon er bij is ..is het heerlijk weer en de viooltjes bloeien
ook al zo dapper......op de tuinbank bij onze voordeur.

6 opmerkingen:

  1. Lief kussentje,knap werkje!
    Fijn dat je wat opgeknapt bent!
    Lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk borduurtje heb je gemaakt.
    Weer een sieraad voor in je huis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je je beter voelt. Je kussentje is leuk geworden, echt voorjaar. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk kussentje is dat geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Peet,
    Wauw wat een leuke creatie heb je weer gemaakt meid, fijn dat je weer bent opgeknapt!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen