Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

zaterdag 9 april 2016

Update draakje en een zonneaanbidster


Weinig uit mijn handen gekomen afgelopen tijd, moe, hoesterig en wat
verkouden...het wordt tijd voor warmer weer en onze zon aanbidster
Floortje pakt elke zonnestraal die ze maar krijgen kan.lekker genieten!


Wel een paar steekjes weer aan mijn Head het draakje gezet,
wens jullie allemaal een Fijn weekend toe met een zonnetje!

8 opmerkingen:

  1. Mooie update! Ik borduur ook niet zoveel op het moment.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, hier zoeken de poezen ook de eerste zonnestraaltjes op.
    Veel succes met je head!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi plaatje van de zon-genietende poes, heerlijk ....
    Je mag nog wel een stukje borduren, gelukkig kan het draakje nog niet weg vliegen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoop dat het zonnetje van vandaag je een beetje goed heeft gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Laat dat maar aan de poes over om het beste zonneplekje op te zoeken, daar hebben ze een goede neus voor. Ga er lekker naast zitten met een handwerkje, hopelijk knap je dan een beetje op! Beterschap en succes met je draakje. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Peet,
    Wat een foto van Floortje, ook hier zoeken onze katten de zon op hoor. En toch weer een leuke update van het draakje, beterschap hoor meid.
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kleuren heeft die HAED van je. Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie update van het draakje. Ja, katten weten wel hoe ze een klein zonnestraaltje kunnen pakken. Hoop dat je gauw weer wat beter voelt.

    BeantwoordenVerwijderen