Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

zondag 15 mei 2016

Aan de haak: granny's


Door het mooie weer is er op borduurgebied niets uit mijn
handen gekomen, maar ben wel met granny's haken bezig
geweest, de lapjes worden verstuurd naar een inzameladres
waarvan alle lapjes tot een deken gemaakt worden, ik kwam dit 
project tegen op de Textieldagen in Leens.......waar je je aan 
kon melden om mee te gaan haken, het wol is van Zeeman.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Peet,
    Wat een leuk project zeg, heel veel haak plezier!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee om mee gewerkt te hebben aan een super grote deken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk doel om te haken zeg!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen