Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

zaterdag 7 mei 2016

Textieldagen Leens


Heerlijk weertje was het vandaag, ben op mijn fiets gestapt
en richting Leens gegaan waar op Landgoed Borg Verhildersum
de textieldagen waren........met allemaal handwerkkraampjes!!


In de tent waren alle kraampjes opgesteld..


Een gehaakte Groninger vlag...


Gedicht in Quilt over "Mien Grunningerland"...


Een dame achter de naaimachine aan het quilten...


Prachtige merklappen en lapjes in een borduurkraam..


en mijn buit..zou niks meer kopen ..maar alles is zooo mooiiii!!!
Fijn weekend allemaal en......... geniet van het zonnetje..

6 opmerkingen:

  1. Leuk! Zou willen dat zoiets eens hier in de buurt is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke dag heb je zo te zien gehad. Eerst lekker fietsen en dan nog dubbelop plezier op de Textieldagen. Leuke dingen heb je gekocht, het borduurpatroon van de poezen vind ik zo leuk. En zie ik het goed dat de kersttheedoek van Naald en Draad er bij ligt? Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie buit, vooral jardin prive lijkt mij erg mooi. Ziet er gezellig uit de textieldagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk om bij dit soort evenementen te kijken! Je hebt leuke pakketjes gekocht..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Peet,
    Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad, met dat mooie weer, veel plezier met je nieuwe spulletjes hoor!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellig marktje zeg, je hebt vast je ogen uitgekeken?!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen