Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

vrijdag 20 mei 2016

Viooltjes en Kerst


Het lapje met de viooltjes voor de Regenboogkussen is af en gaat naar 
de naaister..... die er samen met de andere geborduurde bloemenlapjes
er een mooi patchwork kussen van gaat maken..dit is zo leuk om te doen.


Ik had even geen zin aan een grote lap te borduren, dus ben nu even
met een kerstornamentje begonnen....uit dit geweldig tijdschrift, ik 
wens jullie een heel fijn weekend toe.....met hopelijk  een zonnetje!!!

8 opmerkingen:

  1. Wat kun jij dat toch goed die kleine borduurwerkjes,erg mooi!
    Ben benieuwd naar het resultaat van de naaister!
    Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen heb je weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Peet,
    Wauw meid wat ziet dat er weer super leuk uit zeg!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie viooltjes heb je geborduurd, echt super.
    leuke sneeuwpop komt er weer aan.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je borduurwerk ziet er prachtig uit, Petra.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk de viooltjes en dat tijdschrift lijkt mij ook een leuk blad. Is kijken of ik dat ergens kan bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen