Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

vrijdag 3 juni 2016

Lenteborduren met Betty.....


En zo staat juni alweer op de kalender.......wat gaat de tijd toch snel,
op de markt het nieuwste borduurboekje van Betty de Groote - Greven
gekocht samen met een hobbydolposter erbij..staan erg leuke dingen in!!


Dit kaartje voor een verjaardag er uit gemaakt..ik wens
jullie een heel fijn weekend toe met al je plannetjes!!

8 opmerkingen:

  1. Jij hebt dus weer veel leuke patroontje!
    Je kaartje is erg mooi.
    Voor jou ook een fijn weekend gewenst en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje en voor jou ook een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige kaart geworden Petra.
    Fijn weekend.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je gemaakt uit het boekje.
    Er staan leuke patronen in, ik ben ook al bezig geweest.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Petra. Wat een leuke kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart. Heel mooi de combinatie met de paarse bloemen en borduurseltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Peet,
    Wat een super leuke kaart weer!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen