Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

zaterdag 11 juni 2016

Nieuwe Sal en Kruidvat


Besloten om mee te doen met de Patchwork Quaker Mystery Sal 
van Facebook..dit worden de kleurtjes waarin ik het ga borduren,
Nu nog even het stof omslingeren......en wachten op het 1e deel.


Wat heeft het Kruidvat toch leuke hobbyspulletjes, ik heb
2 stofpakketjes meegenomen en een huisjes borduurpakket,
ik hoef me niet te vervelen.......fijn weekend allemaal!!

9 opmerkingen:

  1. Je hebt weer genoeg in het verschiet! Veel plezier alvast!
    Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer genoeg te doen. Ziet er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij hoeft je zeker niet te vervelen.
    Leuke spulletjes heb je gekocht
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu maar hopen dat het een mooie zomer wordt Petra, dan kan je lekker buiten aan de slag met je mooie spulletjes.
    Ik ben héél benieuwd naar je borduurwerk.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankoopjes heb je gedaan! Ben benieuwd naar ne eerste updates.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Peet,
    Dat is weer een leuke uitdaging om er aan mee te doen, heel veel plezier!!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben benieuwd naar je nieuwe start. Mooie kleurtjes in ieder geval. O, dat met hout is leuk van de kruidvat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie spulletjes in erg mooie kleure, veel sukses ermee,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen