Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

donderdag 14 juli 2016

Hobbydots kerstkaartje


En zo zitten we bijna al weer op de helft van juli..... wat gaat het snel,
hoop dat het nog wat gaat zomeren, wordt een beetje zat van de regen!
Ben maar eens weer met een kerstkaartje aan de slag gegaan, deze is
gemaakt van Hobbydots...de kaart komt uit een kant en klaar pakketje.

10 opmerkingen:

  1. Wat een lieve nijn!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het schiet niet echt op met het zomers weer helaas...
    Je hebt een sfeervolle kerstkaart gemaakt Petra!
    Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Peet,
    Wat een super leuke kaart weer meid!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Petra een leuke dot kerstkaart. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Petra.
    Ik zie dat je weer aan het stoeien bent geweest met de Dots, het gaat je goed af, bij mij springen ze altijd weg.
    Je kerstkaart is weer een plaatje geworden.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha het weer is er wel na om kerstkaartjes te maken.
    Het is een liefje...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kerstkaartje. Nu gelukkig beter weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart, fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen