Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

woensdag 27 juli 2016

Mystery Sal Facebook en kerst


Wat was het warm afgelopen dagen, mag niet mopperen dat
het zomer is..maar vind 30 graden even teveel van het goede.
Maar gelukkig is het koeler geworden en ik had ook weer 
zin aan borduren, bij de mystery sal is weer een stukje bij
gekomen en nu wacht ik weer af tot deel 3 gepost is!!


Ook dit geweldig tijdschrift is er weer..heb ook nummers
van voorgaande jaren.., en er staan zulke leuke dingen in,
heb deze van 2016 nu in bestelling bij de Handwerkboetiek.

4 opmerkingen:

  1. Leuk dat mysterieus stukje borduurwerk Petra!
    Leuk boek ook zeker als je net als jij van die leuke borduurwerkjes op stof maakt! Dat beloofd weer veel moois in het verschiet!
    Welterusten en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Peet,
    Je borduurwerkje ziet er weer toppie uit meid, leuk zeg dan heb je weer iets leuks om naar uit te kijken wat het boek betreft!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie SAL. Dat tijdschrift is van just cross stitch. Ik heb daarvan de dvd bestelt van 2001 tot 2010. Daar staan 60 tijdschriften op. Erg leuk. Ook de ornamenttijdschriften zitten erbij. Is weer een hele andere stijl dan de engelse cross stitcher.

    BeantwoordenVerwijderen