Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

zaterdag 20 augustus 2016

Vakantie weer voorbij


De vakantie zit er helaas weer op, we zijn een weekje
naar het waddeneiland Schiermonnikoog geweest...


Schepen droog gevallen op het wad, wachten op hoog water...


Schapen in het duinlandschap....


De Noordzee..... we hebben veel gefietst en gewandeld op
dit mooie eiland.......fijn weekend allemaal toegewenst!

7 opmerkingen:

  1. Wil zo graag met onze eigen boot naar de Waddeneilanden maar ohhh iedere keer is de haven vol. En dan durf ik de reis niet te maken, want voor anker liggen is wel leuk maar rustig in een haven liggen is toch fijner. Door jou foto's gaat het helemaal kriebelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's. Fijn dat je het leuk hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat ziet er uit als een heerlijke vakantie.
    De waddeneilanden blijven mooi ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Peet,
    Wat een leuke foto's meid. Fijn dat jullie een gezellige vakantie hebben gehad.
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi foto's. Ziet er als een fijne vakantie uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er mooi uit . Fijn dat je leuke vakantie hebt gehad

    BeantwoordenVerwijderen