Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

maandag 26 september 2016

Herfst en Kerst


De zomer is weer overgegaan in de herfst...wat gaat de tijd snel,
Heb daarom deze mooie herfstbloeier: de bolchrysant weer gekocht..


Ook poes Floortje geniet nog van het mooie weer die we hebben,
en pakt iedere zonnestraaltje mee om nog heerlijk te genieten!!


Heb inmiddels ook de nieuwste Just Cross Stitch Christmas Ornaments 2016,
 besteld bij de Handwerkboetiek Roden, daar staan weer zulke mooie 
 dingen in en ben bezig met het sneeuwmannetje met de vogels.
Het andere sneeuwmannetje met het huisje komt uit een andere uitgave.
Ik wens jullie allemaal een fijne week toe,.met nog hopelijk veel zonneschijn!

4 opmerkingen:

  1. Jij ook een fijne week, ben zelf van plan om hei te halen om de de oude zomerbloeiers te vervangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook een fijne week Peet en veel plezier met je nieuwe aankopen.
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja alweer bijna oktober, 's morgens en 's avonds is het al wel te voelen. Maar voorlopig is het overdag nog heerlijk genieten van de zon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De bolchrysanten zijn altijd zo mooi. En mooie borduurwerkjes de just cross stitch is erg leuk. Ik heb je genomineerd voor een award. Voel je vooral niet verplicht. Ik vind het vooral erg leuk om te delen welke blogs ik graag lees.

    BeantwoordenVerwijderen