Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

vrijdag 30 september 2016

One Lovely Blog Award

Van www.nina-hobbysite.blogspot.nl  heb ik deze Award ontvangen,
Heel erg bedankt Nina en leuk dat je mijn blog ook uitgelicht hebt!!
Nina heeft een Supermooie blog over de prachtige werken die
ze maakt en ze schrijft over boeken, recepten, dagelijks leven
en over haar lief zoontje:  kortom een bezoekje waard!!

De Regels van One Lovely Blog Award:
- Bedank de persoon die je genomineerd heeft, en plaats
   een link naar haar blog.
- Deel de regels voor deze Award.
- Deel  7 feitjes over je zelf.
- Nomineer maximaal 15 bloggers voor deze Award
   en laat hen weten dat ze genomineerd zijn.

7 feitjes over mij zelf:
- De ouders van mijn opa en oma aan mijn moeders kant waren
  kleermakers en handig met naald en draad: zit in de genen dus.

- Ook mijn moeder was een handwerkster: breien, borduren en ze
  mocht ook graag naaien, heeft veel poppenkleertjes vroeger
  voor de poppen van mij gemaakt: jurkjes, broeken, rokjes.

- Op de basisschool in de jaren 70, kregen wij als meisjes
   al handwerkles, de jongens gingen figuurzagen e.d.

- Op de huishoudschool kregen wij textiele werkvormen,
  dus ook weer aan de slag met naald en draad.

- In een moeilijke periode in mijn leven heb ik het kaarten maken
   ontdekt bij Creatieve Therapie, ben heel eenvoudig daar begonnen
   met 3D plaatjes te plakken met tekst stickers, en lijntjes tekenen.
   Later ben ik met andere technieken begonnen: zoals theezakjes
  vouwen, iris vouwen, embossing, en borduren op papier: is favoriet!!

- Ben dol op katten, vooral op onze 9 jarige poezedametje Floortje.
  die je af en toe op deze blog ook voorbij ziet komen op foto's.

- Ook mag ik heel graag zingen, ik zit dus ook aan een koor, wij
   zingen hoofdzakelijk Christelijke liederen, maar er komen soms
   ook andere liederen voorbij...bijvoorbeeld als we moeten optreden
    in een verzorginsthuis zingen we liedjes als: Roosje op de heide,
   Brandend zand, en andere meezingers voor de bewoners daar!

Ik ga verder niemand nomineren: omdat ik vind dat alle blogs
die in mijn leeslijst staan aan de rechterkant een Award verdienen,
Klik er op en ga eens op bezoek: zeer de moeite waard!!




3 opmerkingen:

  1. Hoi Peet,
    Gefeliciteerd meid met je award, je verdiend het!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je compliment. En erg leuke feitjes over jezelf. Het zit dus echt in de familie. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor je compliment. En erg leuke feitjes over jezelf. Het zit dus echt in de familie. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen