Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

zondag 23 oktober 2016

Kerst in drievoud..

 
Weer verder gegaan met kerstkaarten maken afgelopen week...
ze komen deze keer uit een pakketje van Stitch and Do, waar
alle benodigdheden in zitten om drie kaarten  te maken!


Zelf heb ik de sierstickers en tekststickers en strass- steentje
nog toegevoegd om de kaarten wat op te leuken..

 Ik wens jullie allemaal een fijne week toe!!

10 opmerkingen:

  1. Prachtig geborduurd! Zijn best handig die pakketjes en de patronen zijn erg mooi. Gelijk weer drie kerstkaarten erbij, helemaal fijn toch? Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke serie Petra!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn deze kaarten prachtig geborduurd Petra, je gaat lekker zo,je pakketje is gelijk verwerkt, mooi hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten hoor ik vind het altijd super om met de kerst bezig te zijn. Zonnige groeten uit New Orleans.

    Mijn blog heeft een andere naam Orangerie is nu Alice Margaux

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaarten setjes zijn erg handig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve kaartjes
    Blijft leuk borduren...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Peet,
    Wat een super leuke kaarten weer, je bent lekker op dreef!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk pakketje, mooie kaarten zijn het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen