Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

donderdag 6 oktober 2016

Randjes, letters en cijfers



Oktober heeft inmiddels zijn intrede gedaan en dat is wel
te merken, s'avonds vroeger donker en het wordt kouder.
Afgelopen dagen even weer mijn randjes lappen onder
handen genomen, en er zijn weer randjes bijgekomen..



Ook de cijfer/ letterlap is weer gegroeid....loop met beide lappen
wel flink achter...maar  het is geen aangenomen werk gelukkig!

6 opmerkingen:

  1. Hoi Peet,
    Dat ziet er weer prachtig uit meid.
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie borduurwerken! Heb hier stiekem kachel vanmorgen aangezet. Had het zo koud. De kat spint er nu op los.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze worden beide schitterend.
    Zo'n mooie kunstwerken
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het wordt al een héle randjeslap Petra, je gaat goed hoor.
    OOk de letters krijgen vorm, ga zo door.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen