Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

maandag 7 november 2016

Geboorte tegel


En toen stond de maand november al weer op de kalender,
wat vliegt de tijd, het jaar is op 1 maand na al weer bijna
voorbij!! Ben begonnen met een geboortetegel in opdracht,
door omstandigheden is deze nooit gemaakt, en de persoon
zou graag willen dat deze ook af komt, dus tussen de kerst
kaarten en andere werkjes wordt ook hier aangeborduurd,
hoef me niet te vervelen dus, al is er afgelopen week niet
erg veel uit mijn handen gekomen, wat verkouden en niet
fit......... hoop dat deze week wat productiever wordt!!

6 opmerkingen:

  1. Hoi Peet,
    Dat is een leuke opdracht meid, heel veel plezier met het maken!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met je opdracht! Hopelijk blijft het leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt nog wat te doen ....
    Mooie geboortetegel wordt het.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke opdracht, wel een hele klus of niet. Hopelijk ben je snel van je verkoudheid af.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke opdracht. Ziet er mooi uit. Succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoop dat je snel weer wat beter voelt. Veel succes met je opdracht. Veel borduurplezier.

    BeantwoordenVerwijderen