Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

dinsdag 29 november 2016

Winterkou en kerstkaarten


 Nog druk met de laatste kerstkaarten, deze zijn allemaal van setjes
van Stitch and Do, die ik al wel geborduurd had, maar nog afgewerkt
moesten worden, het duurt ook niet zo lang meer tot dat het kerst is..


Ook de vorst heeft zijn intrede weer gedaan, weer een witte wereld
met een heerlijk zonnetje erbij..zo vind ik de winter niet erg!!

10 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben net met de camera naar buiten gegaan.
    Wie weet zit er een mooi plaatje bij voor een kerstkaart. Kom helemaal niet aan het maken van kerstkaartjes toe.
    Zo jaloers op jou en je mooie kaartjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten heb je gemaakt! Moet je er nog veel?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige serie geborduurde kaarten Petra, heerlijk hoor dat winterweer, zo gezond en lekker fris.
    Succes met de volgende kerstkaarten.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het heerlijk weer. Een wintertje mag wel. Is beter voor de muggenstand volgend jaar.
    Prachtige kaartjes heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaarten Petra. Je poezenlapje van hieronder is ook erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten heb je gemaakt Petra.
    Ik vind het ook heerlijk dat het buiten zo koud is.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig geborduurde kaartjes maar ook een hele mooie winterfoto. Heerlijk met een zonnetje erbij!

    Fijne dag Petra, groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaarten en hier is vanmorgen de wereld gewoon wit van de kou.

    BeantwoordenVerwijderen