Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

woensdag 28 december 2016

Huwelijk kaartje


En toen waren de Kerstdagen ook al weer voorbij...wat
gaat het toch snel! We zijn aan het gourmetten geweest 
met de familie en ik heb gezongen met mijn koor...en
heb nog even dit kaartje snel gemaakt voor een echtpaar
dat 40 jaar getrouwd is..patroontje komt uit het boekje
Herfstvlinders van Lichtvlinder en het plaatje komt 
van een oud knipvel...ben nu weer aan het stofborduren!

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt Petra.
    De dagen vliegen echt voorbij, vooral als je zoveel leuke dingen doet.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beeldige kaart Petra, erg mooi!
    Nogmaals alle goeds gewenst voor het nieuwe jaar.
    Liefs, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Peet,
    Wat een super mooie kaart! Ik wens jou en je familie een goed uiteinde en een gelukkig nieuw jaar met vele mooie kaarten!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart. En klinkt als een gezellige traditionele kerst.

    BeantwoordenVerwijderen