Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

maandag 5 december 2016

Sinterklaas en Kerst


Elk jaar doe ik mee aan de Sinterklaas lootjes trekken bij het 
Hobbyjournaal.nl.....je kunt een verlanglijstje invullen en je 
je krijgt een verlanglijstje + naam van iemand anders terug,
Ik ben dit jaar verwend met het HJ Jaarboek en sierstickers!


Ook heb ik tussen het kerstkaarten door maken nog een oranamentje
afgemaakt het komt uit een oude Just Cross Stitch kerstoranmenten!

5 opmerkingen:

  1. Schattig zo'n Kerstversiersel en ik zie het heeft een prachtig plaatje in de boom gekregen. Zonnige Groeten uit New Orleans.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Peet,
    War super leuk dat je zo verwent bent door de Sint. Veel plezier ermee! En wat een mooi ornament heb je gemaakt!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk borduurwerk aan de kerstboom, komen er nog bij ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooi en leuk geborduurt kerstornament!!!

    Groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie ornament erg leuk. Wil ik ook ooit nog is maken.

    BeantwoordenVerwijderen