Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

woensdag 11 januari 2017

Kerstkaarten 2017


Allereerst welkom aan mijn nieuwe volgers, leuk dat jullie mijn
blog gevonden hebben......en veel kijk/ leesplezier toegewenst!!


De eerst kerstkaarten van 2017 zijn weer klaar, ik maak ze gewoon
het hele jaar door, dan hoef ik niet zo te stressen en zo heb ik in
December weer een mooi stapeltje om te versturen, de kaarten
komen uit een  Kerst Hobbydolboekje van Tamara Blom.


9 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten! Ik maak ook het hele jaar door kerstkaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn mooi, je hebt ook leuke plaatjes gebruikt!
    De patronen van Tamara zijn ook erg mooi, lijken wel wat op de patronen van sjaak waar ik -en jij volgens mij ook- grote fan van ben.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Groot gelijk Petra, vooral als je je kaarten borduurt, dat vergt toch meer tijd.
    Het zijn weer twee beeldschone kaarten en weer prachtig geborduurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze mooi.
    Knap van je dat je het hele jaar door gaat ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Peet,
    Wat een super leuke kaart were meid!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Slim idee! Ik heb mezelf voorgenomen om ten minste een kaartje per week te gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten. En slim om ze het hele jaar door te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaarten! Handig en slim dat je op tijd begint met het maken van ze, zo blijft het ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen