Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

zondag 8 januari 2017

Winterbloemen en een witte wereld


 Een verjaardagskaartje gemaakt met winterbloemen,
het patroontje is van Sjaak en komt uit een Hobbyzine..


en toen hadden we ineens een witte wereld, de eerste sneeuw 
van het nieuwe jaar...... maar de meeste sneeuw is inmiddels 
weer weg gedooid, ben bang dat we een kwakkelwinter krijgen.

8 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje in hele mooie kleuren en mooi plaatje!
    Hier was het ook wit en vooral glad gisteren, vandaag is alle zooi langzaam weggesmolten gelukkig. Fijne avond en lieve groetjes, Wilma x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt! En wat je reactie op mijn update was, daar heb je gelijk in, ik heb geen werk meer, dus voorlopig veel tijd om te borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat vervelend Petra dat je geen werk meer hebt, dus vandaar de extra borduurtijd!

      Verwijderen
  3. Je kaart is een plaatje Petra, mooi geborduurd , wat een mooi patroon van Sjaak.
    Het is wel een mooi gezicht een witte wereld, maar ik ben blij dat het weer weg is.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart. Aan de ene kant vind ik het jammer dat er weinig sneeuw valt dit jaar. Maar aan de andere kant ook wel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is erg mooi alles past erg mooi bij elkaar. Een heel leuk patroon. Wij hadden hier nauwelijks sneeuw! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supermooie kaart! Ik vind de kleuren ook zo ontzettend mooi. Echt een beauty. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Het patroon past zo mooi bij de bloemen.
    Wat hadden jullie veel sneeuw, hier lag bijna niks.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen