Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

maandag 27 februari 2017

Kerstkaarten februari


Weer 2 kerstkaarten gemaakt, de bovenste is van Tamara
Blom..uit haar Hobbydolboekje: "Prachtige geborduurde
kerstgroeten" + plaatje komt van bijbehorende knipvel.


Deze kaart is uit het boekje van Lichtvlinder Betty,
"Een Vlinderlichte kerst" + plaatje van bijberhorende
knipvel...ik wens jullie allemaal een Fijne week toe!!

5 opmerkingen:

  1. Hoi Peet,
    Wat een super leuke kaarten weer meid!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een schitterende geborduurde kerstkaarten Petra, héél mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn weer wondermooi die Kerstkaarten van jou, Petra.

    Mijn blog Orangery- Stitchery bestaat niet meer. Ik heb een nieuw blog
    https://alicemargaux.blogspot.com
    Zonnige Groeten uit New Orleans , Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten. Grappig en verstandig, dat je nu al bezig bent met kerstkaarten.

    BeantwoordenVerwijderen