Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

zaterdag 11 februari 2017

Tunisch haken en update geboortelap


Even weer wat geprobeerd..lang geleden dat ik dit gedaan
heb...Tunisch haken, ik zag dit tijdschrift bij de Bruna en
er staan mooie dingen in, dus even een proeflapje gemaakt..


Ook weer bezig geweest met mijn geboortelap en er zijn
2 nieuwe figuurtjes bij gekomen zo leuk om te borduren..


Het is nog steeds koud buiten, dus lekker bij het kacheltje
freubelen...Ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe!!

4 opmerkingen:

  1. Had jij nog niet genoeg te doen haha!
    Je bent een creabea en maakt schitterende dingen!
    Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Peet,
    Dat ziet er weer geweldig uit meid!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie geboortelap wordt dat, veel borduurplezier er mee. Ga je nog naar de Handwerkbeurs? Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb nog nooit tunisch gehaakt. Wist ook niet dat er een speciaal tijdschrift van bestond. Leuke geboortelap. Veel borduurplezier!

    BeantwoordenVerwijderen