Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

woensdag 1 februari 2017

Vakje Per Week en Voorjaar

 
Ben nog bezig met de andere randjes, maar kon de 
verleiding niet weerstaan, en ben ook begonnen 
met vakje per week. Ik borduur dit op linnenband
en het eerste vakje + stukje rand staat erop...


Ook weer een beetje voorjaar in huis gehaald,
vind de Primula's fleurig voorjaarsbloeiers!

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je toch ook weer aan de nieuwe uitdaging bent begonnen. Ooit maak je het allemaal af en heb je juweeltjes gemaakt
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt zo kiezen welk werkje je gaat borduren. Hihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik borduur ook héél graag Petra, ik ben met de Afghan Nature's home bezig,uit de boekjes van Stoney Creek.
    Jij bent ook met veel borduurwerkjes bezig, we krijgen het eindresultaat wel te zien he`,het begin van je blokjes per week is al goed te zien, dit lijkt mij ook prachtig te worden.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Peet,
    Dat ziet er weer prachtig uit hoor!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi linnen en mooie kleuren. Lijkt mij leuk om te borduren. Elk vakje is dsn toch een kleine finish. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen