Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

dinsdag 14 februari 2017

Voorjaarsbollen kaart


Met deze kaart wil ik weer meedoen met de Challenge
van borduurkaartenblog.blogspot.nl  het patroontje
komt uit een Hobbydolboekje van Chrissie "Borduren
naar hartenlust"  het tulpen plaatje komt van een 
knipvel van een hobbydol poster, ik heb van deze
bollenkaart een verjaardagskaartje gemaakt.

8 opmerkingen:

  1. Mooie, kleurrijke kaart heb je gemaakt.
    Zo'nvrolijk geheel.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig Petra, mooi geborduurd , vrolijk met de tulpen.
    Gezellig dat je weer meedoet bij Ons borduurkaartenblog, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijk kaartje. Echt een leuke om te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Petra, alles is zo goed op elkaar afgestemd. Erg leuk! Gezellig dat je weer meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje. Vrolijke kleuren. Uitstekend kaartje voor een verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Peet,
    Wauw wat een mooie kaart!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Petra
    Supermooi is je kaart met de tulpen en helemaal leuk dat die op het DP terugkomen, heel mooi geborduurd ook.
    Bedankt voor je deelname op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen