Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

vrijdag 31 maart 2017

Sokken en Lente


De sokken zijn inmiddels gegroeid..nog een klein stukje
en dan kan de hak er ingebreid worden.....


Wat was het afgelopen dagen toch heerlijk weer
onze zonneaanbidder Floortje genoot volop...


Een fietstochtje gemaakt door het mooie landschap buiten ons dorp..


De vogels maken zich ook al weer op voor het broedseizoen,
Ik wens jullie een Fijn weekend toe met mooi weer!!

6 opmerkingen:

  1. De sokken worden heel mooi, Petra.Een fijn weekend.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je sokken aan het breien bent. Wat zullen ze lekker zitten.
    Echt genieten met dot mooie weer !!
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke sokken! Geniet van het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi peet,
    Wat een mooie sokken maak je! Heerlijk hoor, genieten van het mooie weer!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een knap werk die sokken zeg! Ze worden zo mooi zeg!
    Lief poesje heerlijk in de zon!
    Mooi gebied bij jullie,heerlijk zo met dit goeie weer!
    Fijne avond, liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat worden mooie sokken. Prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen