Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

zaterdag 8 april 2017

Paas kaarten


Bij 1 van mijn kaarten cluppies..deed ik mee met een
Paas slinger: Paaskaartje maken en versturen aan een
adres die je opgegeven krijgt, bovenstaande Prachtige
kaart in de mand met de kippen en eieren... kreeg ik
van een hobbymaatje toegestuurd.......


Bovenstaande kaart met de schattige kuikentjes,
 heb ik gemaakt en wordt deze  week verstuurd
naar een hobbymaatje......


Poes Floortje vind al die kippetjes wel leuk om mee te spelen ha ha ha..

6 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten Petra, allebei! En die gekke Floortje ❤️
    Fijne avond, liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten en leuk dat je lid ben van zo'n club. Heb ik ook weleens gedaan, maar die club werd helaas opgeheven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Peet,
    Wauw wat een super leuke kaarten. Hahaha die Floortje vermaakt zich ook wel.
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaatten Petra. De kaart met borduurpatroon prachtig superleuk voor Pasen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heb je gekregen van je hobbymaatje, Petra.Je borduurkaart is ook heel mooi met die zonnige kleurtjes.Prachtig geborduurd.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee. Mooi kaartje heb je gekregen en een prachtig kaartje gemaakt. Wat is je kat speels, die van mij slaapt alleen maar

    BeantwoordenVerwijderen