Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

zaterdag 13 mei 2017

Beterschap kaartje


Met dit kaartje wik ik weer meedoen met de nieuwe
opdracht: maak een beterschap kaartje, het patroontje
komt uit Hobbydolboekje 144 : "Borduurkriebels"
van Monique Engelen/ Eveline Eijkelhardt, plaatje
komt van bijbehorende knipvelposter, ik heb dit af
gewerkt met sierstickers + tekst sticker.

12 opmerkingen:

  1. Hoi spectra wat een prachtige kaart. Supermooi zoals je alles hebt gecombineerd. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart,Petra.Het borduurpatroontje past zo mooi bij het plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart. Zo 3d dn geborduurd. Erg gaaf gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook dit is weer een schitterende geborduurde kaart Petra, mooie combinatie van de theepot en het kopje.
    Gezellig dat je weer meedoet bij Ons borduurkaartenblog, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je gemaakt Petra.
    Erg chique.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Peet,
    Wat een super leuke kaart!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke kaart Petra. Gaaf patroon! Gezellig dat je weer meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Petra
    Wat een mooi patroon heb je gebruikt en het plaatje past er zo mooi bij op je prachtige kaart.
    Bedankt voor je deelname op Ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Petra, wat een mooie geborduurde kaart en patroon. Bedankt voor je deelname bij Ons Borduurkaaartenblog. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Petra,

    Wat heb je een super mooie kaart gemaakt. Het patroontje en het plaatje zijn zo mooi op elkaar afgestemd, het past perfect!!
    Bedankt voor je deelname bij Ons Borduurkaartenblog,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel apart. Mooie kleuren. Ik zou blij zijn met zo,'n kaartje als ik ziek was.

    BeantwoordenVerwijderen