Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

zondag 7 mei 2017

Bloeimaand en kerstornamentje

 
En zo staat de maand mei alweer op de kalender, de
 bloeimaand en alles is inderdaad ook al weer zo mooi groen....


de lammetjes genieten ook alweer van een heerlijk zonnetje,


Die we vorige week helaas gemist hebben, op mijn verjaardag
vorige week zaten we bij het kacheltje....... koud en nat.
Ook maar aan het freubelen geweest en een kerst ornamentje
weer afgemaakt: dit is ook een schatje met het sneeuwmannetje.

8 opmerkingen:

  1. Leuke foto's. En nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kerstborduurtje heb je gemaakt.
    Met dat koude weer is dat ook het beste wat je kunt doen.
    Hopelijk kunnen we snel gaan genieten van het zonnetje
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's Petra!
    Je kerstwerkje is heel erg leuk!
    Fijne avond, liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik word blij van je foto's Petra, het kerstornamentje is prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kerstornamentje! Ik wil ze ook ooit nog is maken een hele boom vol. Tja, ooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De foto's zijn erg mooi,Petra.Prachtig kerst borduurtje.Fijne avond.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Petra,

    leuke foto's, ja demaand Mei is prachtig, geniet er ook van.
    Je creatie is super leuk geworden.
    Gelukkig de laatste dagen beter en warmer weer, kan het kacheltje ook uit blijven.

    Fijn weekend,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen