Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

zondag 28 mei 2017

Dierenkaart en sokken


Bij 1 van mijn kaartencluppies werd als thema van de maand mei
een dierenkaart gevraagd, nog gauw even een kaartje gemaakt,
met een lief plaatje van moeder olifant met kind......


Ook de sokken vorderen...de hakken zitten er inmiddels in,
en nu verder breien met als slot: de boord.

8 opmerkingen:

  1. Wat worden je sokken mooi, schitterende kleur.
    leuke kaart heb je gemaakt.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Peet,
    Wat ene leuke kaart weer en een hele mooie kleur van de sokken!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige borduurkaart,Petra. Het plaatje kleurt er heel mooi bij.Je schiet al lekker op met je sokken.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Petra. Leuk patroon. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige geborduurde kaart Petra.
    Wat zie ik nu, jij breit van af de andere kant sokken, ik begin altijd met het boord en eindig met de teen haha.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart, Petra!
    En bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog
    Uiteraard, ga ik je ook volgen.

    X
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie sokken, grappig je breit ze andersom dan ik. Mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen