Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

donderdag 8 juni 2017

Zee en strand kaartje


Met dit zomerse kaartje: zee en strand wil ik weer
meedoen met de leuke nieuwe Challenge van:
komt uit een Hobbydolboekje van Lichtvlinder,
Betty de Groote - Greven. Het bijbehorende plaatje
komt van een knipvelposter, en verder de kaart
afgewerkt met stickers en sier strass - steentjes.

13 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Petra. Deze plaatjes zijn zo leuk. Je patroon me de schelpen past er heel mooi bij. Een hele mooie strandkaart. Bedankt voir het meedoen bij ons borduurkasrtenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een erg toepasselijk kaartje Petra, schitterend!
    Fijne avond nog, lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook al zo mooi Wilma, wat een prachtig patroon, mooi geborduurd , ja en het plaatje is helemaal goed natuurlijk.
    Fijn dat je weer van de partij bent bij Ons borduurkaartenblog, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry, het moet natuurlijk Petra zijn, dat komt omdat ik zo moe ben, excuses hoor.

      Verwijderen
  4. Hoi Petra
    Wat zijn die geborduurde schelpen mooi tussen het sierlijke borduurwerk, het is een prachtige kaart.
    Bedankt voor je deelname op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je gemaakt Petra.
    Goed patroon heb je gevonden voor de uitdaging.
    Lekker vrolijke vakantiekleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Peet,
    Wauw wat een super leuke kaart!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart,Petra.Mooi borduurtje en een leuk bijpassend plaatje.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi vakantie achtig kaartje. Ik ben vorige week nog op strand geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie strandkaart heb je gemaakt Petra. Bedankt voor je deelname bij Ons Borduurkaartenblog. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker fris kaartje is dit.. Ik houd wel van zeetaferelen.

    BeantwoordenVerwijderen