Over mij

Mijn foto
Ik ben Petra en mag graag creatief bezig zijn zoals: borduren, kaarten maken en handwerken, verder mag ik graag lezen, wandelen, fietsen en zwemmen!!!

zaterdag 1 juli 2017

Verjaardagskaarten


Het is gelukkig weer wat koeler geworden, maar mis nu wel
 het zonnetje met al die regenbuien.......2 verjaardagskaarten
gemaakt uit Hobbydolboekjes van Lichtvlinder Betty .......


De 3D plaatjes komen van een bijbehorende knipvel en 
verder de kaarten afgewerkt met bloemetjes, kraaltjes,
en sierstickers. Fijn weekend allemaal toegewenst!!!

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten heb je gemaakt Petra.
    Wat zijn de patroontjes mooi bij deze plaatjes
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Peet,
    Wauw wat een super mooie kaarten weer meid!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Petra, ze zin ontzettend leuk, Deze borduurpatronen blijven ook supergaaf.... ik zou willen dat ik wat meer tijd had. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt Petra, prachtig geborduurd.
    Ik ben blij dat het niet meer zo heet is hoor, ik ben er gewoon ziek van geweest, dit is wel lekkerder vind ik.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke zomerse banner. Prachtige kaarten gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen